11 відгуків
+380 (63) 822-08-88
+380 (67) 466-34-07
+380 (44) 232-88-81
MAY-CLOCK наручные и настенные часы

Марка годин VOSTOK-EUROPE

Марка годин VOSTOK-EUROPE
Компанія VOSTOK-EUROPE презентувала свою продукцію на виставці в Базелі в 2004 році. І, всупереч великому скепсису вітчизняних фахівців, нові прості незграбні, але настільки яскраві і не схожі на інших годинник знайшли свого покупця. З'ясувалося, що іноземці і справді цінують і люблять наші досягнення набагато більше нас самих. Досі понад 90 відсотків годин Vostok-Europe продається за кордоном у 24 країнах Європи, а також в Сінгапурі, Гонконгу, Японії, США та Канаді. Причому найбільший ринок — США.
Завдяки активній рекламі і вдалої концепції вдалося всього за рік познайомити західного покупця з новою маркою. Реклама Vostok-Europe публікувалася в журналах Chronos, Uhren Magazine, Armband Uhren, Europa Star, компанія брала участь у виставках Life Style 2004 (Франкфурт), Inhorgenta2005 (Мюнхен), BaselWorld в 2001 і 2005 роках. Використовувалася і адресна розсилка потенційним клієнтам.
Вперше в історії вітчизняних годин одна з моделей Vostok-Europe потрапила в щорічний порівняльний тест нових моделей, що проводиться німецьким журналом Chronos (січень 2005 р). Результати тесту виявилися несподіваними навіть для творців годин – за сукупністю випробувань модель отримала 69 очок. Для порівняння: Tissot "1853" в рамках того ж тіста заробила 71 очко, а Longines Evidenza – 73, причому з номінації "ціна/якість" вищу позначку – 15 з 15 отримали тільки годинник "Схід-Європа"! Як бачимо, різниця в оцінці не настільки вже й велика, щоб бути непереборною.
Годинник Vostok-Europe були офіційним хронометром ралі "Експедиція Трофі-2005". Це був справжній тест на надійність – годинник витримали випробування у важких умовах 12000-кілометрової гонки від Мурманська до Владивостока.
Автори проекту Vostok-Europe ставили собі за мету створити продукт, в цілому не схожий за своїми параметрами ні на одну з відомих російських годин. Завдяки використанню нових механізмів і сучасного підходу до дизайну і маркетингу, з цим завданням вони впорались блискуче. За час існування компанія пройшла путъ від ескізних проектів до стабільно працюючої фірми, що має велику дистриб'юторську мережу в більш ніж 25 країнах світу.
На даний момент годинник VOSTOK-EUROPE представлені у наступних колекціях:
Колекція "АНЧАР"
Новий годинник від бренду Vostok Europe призначені спеціально для любителів глибоководного плавання. Нова колекція Anchar Diver отримала свою назву на честь підводного човна ПЛАРК К-162 «Анчар», занесена в Книгу рекордів Гіннеса як найбільш швидка підводний човен в історії (швидкість підводного ходу До-162 досягала 44,7 вузла або 82,8 км/год).
Колекція представлена в 3-х напрямках: AUTOMATIC LINE, CHRONO LINE і TITANIUM LINE.
Колекція "ЕКРАНОПЛАН"
Швидким і економічно вигідним виявилася транспортування вантажів літаком, названим в Радянському Союзі «Екраноплан». «Каспійське морське чудовисько», так званий Екраноплан КМ, являє собою найбільший літак, який коли – небудь не тільки проектувався, але і будувався. При довжині 100 метрів його вага складала 544 тонни, а потужність генерувалася з допомогою 10 турбін типу Добринін VD-7. Вражаюче, але досі навіть АН-225 «Мрія», флагман сучасної транспортної авіації, вантажів не перевозив важче, ніж Екраноплан КМ. Випробування Экраноплана, що проводяться в Каспійському морі, з 1968 по 1980, досі оповиті таємницею. Окрилені успіхами Экраноплана КМ, його розробники пішли ще далі, приступили до розробки і виробництва 190 – тонного А-90 «Орлятко», найбільш успішного в своєму класі до теперішнього часу. «Орлятко» складався на озброєнні Військово – Морських сил СРСР з 1979 по 1982 роки. У 1987 році Радянський Союз почав проектування 400 - тонного прототипу, як пускової установки, згодом названому Рятувальник. Проектувався цей літальний апарат як машина допомоги та звільнення, але це так і не було здійснено.
Колекція представлена в 2-х версіях: SPORT VERSION і CLASSIC VERSION, кожна з яких має дві лінії AUTOMATIC LINE і CHRONO LINE.
Колекція "РАКЕТА Н1"
Потужна ракета Н1 була створена спеціально не лише для запуску радянських космонавтів на Місяць, Марс і Венеру але і для виведення на орбіту великих космічних станцій. Це був радянський прототип американської ракети Saturn-V. Ракета N1 була втіленням титанічних зусиль проектувальників. Вона складалася з 5 ступенів, перша з яких включала групу з 30 потужних ракетних двигунів, які використовують у якості палива гас і рідкий кисень. Однак, розробка пускової установки, необхідної для міжпланетних експедицій, була затьмарена політичними та технічними проблемами. Незабаром ракета Н-1 Місяць була замінена модифікованої стартовою установкою Н-1 – прискорювачем Енергія.
Колекція представлена в 3-х версіях: 42мм (CHRONO LINE, BLACK LINE, STEEL LINE), 46мм (AUTOMATIC LINE, CHRONO LINE, GTLS LINE), Ladies (GOLD LINE, SILVER LINE, BLACK LINE).
Колекція “ГАЗ – 14. Лімузин"
ГАЗ-14 – роскошный автомобиль, представляющий одно из величайших достижений автомобилестроения Советского Союза. Этот автомобиль был спроектирован исключительно по заказу советских высокопоставленных лиц и обслуживал их с 1977 по 1989, его преимуществами были передовые технологии и, конечно, удобство по сравнению с его американскими конкурентами. Лидирующими характеристиками и технологическими новинками была автоматическая трансмиссия, усилитель руля и тормоза, кондиционирование воздуха и передовая изоляция шума. Численні розробки ГАЗ-14 стали базою для подальших розробок новинок, технологій, згодом впроваджених в масове виробництво інших автомобілів радянського автопрому.
Колекція представлена в 3-х напрямках: GTLS LINE, CHRONO LINE і DUALTIME LINE
Колекція "АРКТИКА"
Ледокол «Арктика» был вторым атомным ледоколом, построенным Советским Союзом после ледокола «Ленин» и стал родоначальником второго поколения атомных ледоколов. Он был разработан для осуществления морских переходов через северные широты Советского Союза. В 1975 «Арктика» стала первым надводным кораблем, достигшим Северного Полюса. Со временем, путешествия к Северному полюсу с туристами на борту стали обычной практикой для атомных ледоколов. С мая 1999 по май 2000 ледокол «Арктика» курсировал во льдах возле Мурманска, в который раз доказав свою бесперебойную работу и мощь в течении 25 лет.
Колекція представлена в 3-х напрямках: CLASSIC LINE, STEEL LINE і BLACK LINE.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner